Pazarlamacıların/Reklamcıların Mutlaka İzlemesi Gereken 500 Film

Pazarlamacıların/Reklamcıların Mutlaka İzlemesi Gereken 500 Filmler
Pazarlamacıların izlemesi gereken 10 film şeklinde bahsedilen film listelerini aslında pazarlamacı ya da reklamcıların  izlemesi çok da önemli değil. Belki pazarlamacıların kendinden bir parça bulabileceği filmler şeklinde bir liste olsa doğru bir başlıkla sunulmuş olurdu.

Yoksa bu filmler herkesin bildiği sektörün abartılı ve sektör dışındakilere ilginç gelen yanlarını barındıran bizim için ise çok ilginç ya da eğitsel olmayan konuları içeriyor.

Yani filmde hayatınızın içinden bir parça bulabilirsiniz ve film size daha zevkli gelebilir ama o bütün filmleri izleseniz boyunuz muhtemelen uzamayacak.

Özellikle reklamcıya “başlık” satmayın. O “izlemesi gereken” diye başlayan başlığın sadece daha fazla tıklama almak için uydurulmuş bir çekim cümlesi olduğunu biliyoruz.

Aslında son derece ironik bir durum. O filmlerin genelinde insanların pazarlamacılar tarafından nasıl yönlendirildiğinden bahselidirken siz bu listeyi sunarken de bu şekide bir yönlendirme yapıyorsunuz. Yani tereciye tere satıyorsunuz, işin garibi tereci de o tereyi alıyor. :)

Neyse konuyu toparlayıp sonuca bağlamak gerekirse. Bu filmler biraz daha kendimizden bir parça bulup izlemekten keyif aldığımız filmler olabilir fakat izlememiz gereken ya da bizim ufkumuza açacak yapıtlar değil. Yok öyle bir şey...

Share this:

, ,

CONVERSATION

2 Harika insan yorum yapmış.:

  1. Ben de sazan gibi atladım bu yazıya :) Nerede hani 500 film? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha :D
      boşver 500 tane izle izle bitmezdi zaten :D

      Sil

Lütfen spam yapmaya çalışmayınız...

Yapıcı eleştirileriniz ve renk katan yorumlarınız için teşekkür ederim.