TADİLAT

Mutfak dolabının alt çekmecesinin arkasından 30 cm lik bir tahta düştü ve tüm ev harab oldu, 2-3 haftadır evde rahat nefes alamıyoruz. Yeni yeni düzelmeye başladı ama herşeyin düzelmesi için 1 hafta daha gerek.

Konuyu biraz açarsam, rutubet alan mutfak dolabının çekmecesinin bir tahtası düşünce annemler, tüm bunu fırsat bilip tüm mutfak dolabını değiştirmeye karar verdi. Ama mutfağın tezgah altında kalan ve kullanılmayan zemin kısmı fayanslı değil, eski model çiniliydi...

İşte bu yüzden mutfak tezgahı da yıkıldı ve en baştan her taraf fayans yapıldı ki bu arada mutfağın tezgah altında kalan köşe kısmının duvarı da kırılıp orada çamaşır makinesine yer açıldı.

Geçen bir iki yıl boyunca su sızdıran çatımız nedeniyle kabaran tavanın sıvalarını da kırdırdık ki ev iyice ahıra dönsün istedik. Tavan sıvaları kırıldı, hep kendimiz badana yaptığımız için şişko kadınların selülitli bacaklarına dönen duvarlarımıza alçı çekildi.

Tabi yatak odasındaki kapağı iyice gevşeyen gardrobu değiştirmeden olmazdı.  Tabi gardrop değişmişken, karyola aynı kalır mı : hemen yeni bir baza. Hele hele hole, yeni bir fortmanto olmadan asla ! Bununda beraber daha önce salon parke yaptırılırken ne diye yapılmadığını çözemediğim odalara da parke döşetildi.

Kalan eşyaların bir kısmı zaten çk yakın zamanda alınmış yeni eşyalardı ve en sonunda farkettim ki, halılar, iki kanepe ve iki tekli koltuk haricinde haricinde değişmeyen bir şey kalmamıştı.

Netice de ilk hafta moloz yığınları çıkardığımız eve zaten girmedik ---- Yazıya ara ve 4-5 gün geçtikten sonra devam..

Neticede ilk hafta moloz yoğınları çıkardığımız eve zaten girmedik ablamda filan kaldık ki ben ilk hafta sonunda yaz okulu vizeleri için Edirne'ye gittim. Geldiğimde fayans ve alçı işi bitmişti. Daha sonra parke döşendi.

O herşeyin sorumlusu mutfak dolabı ise siparişi verdikten 2 hafta sonra yani dün yani yıkıma başladıktan yaklaşık 4 hafta sonra takılabildi ve biz bu süre içinde ne evde rahatça bir yemek yiyebildik ne bir çay-kahve içebildik. Çünkü mutfak tezgahımız yoktu ki hala da yok. Bugün mermerin rengini seçtik  ve cumartesi yapılacak.

Son olarak tek eksik yeni bulaşık makinası kalacak. Ki ben tezgahın yapıldığını bile 10 gün sonra göreceğim sanırım çünkü cumartesi günü Edirne'ye gidiyorum ve 11-12 gün orada kalıcam. Yaz okulu finalleri sebebiyle...

Tabi bu arada Ramazan Ayı'na Edirne'de girmiş olucam ki bu sancılı bir süreç olacak gibi..  bilemiyorum, belki aç karna kafam daha iyi çalışır da dersleri geçebilirim.

Share this:

CONVERSATION

1 Harika insan yorum yapmış.:

  1. Allah kolaylık versin :) tüm suç o tahtanındı yani..Bu sıcakta zor işler altından kalkmaya çalışıyorsunuz..Tekrar Allah kolaylık versin

    YanıtlayınSil

Lütfen spam yapmaya çalışmayınız...

Yapıcı eleştirileriniz ve renk katan yorumlarınız için teşekkür ederim.