TESCİLLİ İNTERNET ÇAPKINI T-SHIRT Ü

Sprite geçtiğimiz aylarda acimasizgercekler.com da bir yarışma-oyun hazırlamıştı. Sanırım hala da yayında. Oyunu başarı ile tamamlayanlar hem bir t-shirt kazanıyor hemde acımasız gerçekle yüzleşiyordu.

Oyunu oynadım, istendiği gibi internet çapkını sertifikasını facebookta paylaştım filan ama t-shirtü kazanıp
kazanmadığım konusunda hiçbir bilgi verilmiyordu. Kazanamadım mı acaba düşüncesiyle tekrar tekrar oynadım.
Sonra internette araştırdım, her 5 kişiden birine veriyorlar filan diye gördüm. Yani sertifika fotosunun url sindeki kod 0 ya da 5 ile bitmeliymiş diye. Sonra son rakamı 5 getirene kadar tekrar tekrar oynadım. Toplam 15-20 kez filan oynamış olmalıyım. Oyun sonunda istenen e-posta bölümüne farklı e-postalar yazmıştım.

Ben t-shirt ten çok dan umudu kesmiştim ki dün akşam sprite dan bir mail geldi. t-shirt için adres bilgilerini istiyordu. Linke tıkladım isim ve adres bilgilerini güncelledim.

Sonra merak edip baktım diğer e-posta hesabıma da gelmiş mi diye. Ona da gelmişti. Oradaki hesabada yazdım adres bilgilerini. Biri için Large, diğeri için Medium beden istedim. Normalde Large giyiyorum ama garanti olsun diye farklı istedim. Şimdi diyorum keşke başka bir adresten de kayıt olsaydım da bir de XL isterdim işi tam garantiye almış olurduk.... :)

Share this:

,

CONVERSATION

3 Harika insan yorum yapmış.:

  1. hadi lan! ama ama benim haberim yoktu :( çok kıskandım orjinal. sprite sana diyorum! bu ne bol keseden dağıtmalar kardeşim!

    ne güzelmiş yeşil yeşil vay seni internet çapkını seni gidi gidii

    YanıtlayınSil
  2. Vay canına :) İyi fikirmiş, büyük geleni başa bi çapkına devrettt :)

    YanıtlayınSil

Lütfen spam yapmaya çalışmayınız...

Yapıcı eleştirileriniz ve renk katan yorumlarınız için teşekkür ederim.