GOSSIP GIRL ORIJINAL DELİKANLI'YI BOZAR

İzleyenler vardır, izlemiyorsanız bile duymuşsunuzdur bir yerden bu diziyi. Gossip Girl
İzleyici sayısı ve funları oldukça çoğaldı. Ben geçen yıl ilk yayınlandığı bölümü izlemiştim, bir de ramazan ayında dükkanda ard arda birkaç bölümünü verdiklerinde. Şimdi izleyenler diyordur 'O mübarek ayda o dizi
izlenir mi ? Bir de dükkanda bereketi kaçar yahu! ' diye...
Dizinin konusu şöyle: Zengin gençler arasındaki ilişkiler. Dizide sürekli değişen sevgililer, bulunan ilk fırsatta yapılan sevişmeler. Ve araya sıkıştırılmış 'aşk'. Mesela gerçekten aşık olduğunuz bir sevgiliniz var, onu aldatıyorsunuz. Sonra o gidiyor başka birini buluyor, sonra onu sizinle aldatıyor ve gene başkalarını buluyor filan. Ve sizde bu arada boş durmuyor her önünüze gelene atlıyorsunuz.

Dizi özellikle kızlar tarafından izleniyor tabi. Sorsanız hep sadakat, doğruluk gibi erdemleri sıralayan hatunlar geçer tvnin karşısına dizinin müptelası olur. Sorduğunuzda, hatta kendilerine sorduklarında hep iyiyi isteyen doğru kişiyi arayan kişiler, kendilerini Gossip Girl ve benzer konuları işleyen dizilerin kimim kime atladığı belli olmayan kahramanlarıyla özdeşlertiriyorlar.

İçimden diyorum da siteme taşıyor: Bu ne yaman çelişki bu ne s.... ilişki.

Share this:

,

CONVERSATION

3 Harika insan yorum yapmış.:

  1. uehueh... :D kadınlar genelde ne giyinmişler diye iziliyor zten tam emin değilim ama bu dizi markaları tnaıtmak amaçlı yapılmış... moda ağırlıklı daha çok. Kadınların izlemesinin nedeni de bu bence... yoksa aşkı memnmuyu takip eden erkek kitle bunu da takip edebilir... :) dedikodu aldatma konusunda falan feşmekan..

    YanıtlayınSil
  2. Çoğu amerikan dizileri güzel oluyor, komedi olanlar fakat saçma sapan sex içerikli boş sapık toplayıcı diziler, yani sırf yakışıklı ya da güzel kızlar için izlenenler berbat ötesi + iğrenç.Bu da onlardan biri.Tabi Amerikalılarda sex günlük hayatta çok rahat sohbet ettikleri her dizide filmde mutlaka geçirdikleri bir yapı haline gelmiş.

    YanıtlayınSil
  3. muhaah yaa ama ben de izliyorum bunu :)) Hem de çok seviyorum.. Amannn zaman geçiyo işte kıyafetleri arabaları evleri.. Aşkı memnu da izliyoruz dimi? :)

    YanıtlayınSil

Lütfen spam yapmaya çalışmayınız...

Yapıcı eleştirileriniz ve renk katan yorumlarınız için teşekkür ederim.