ALIN VERİN EKONOMİYE CAN VERİN

Bu reklamları sevdim, hoşuma da gidiyor. Ekonomi hakkında uzman kişiler çicekçi, simitçi, bakkal kılıklarına bürünerek alışveriş yapın çağrısında bulunuyor.

Yalnız şu bakkal reklamını görünce olmaz dedim. Şu 3 haftadır bakkalda duruyorum. Onun için bu konuda da uzman benim. Öyle Deniz Gökçe'nin dediği gibi 1 sakızla olmuyor. Tavuk mu sakinleştiriyorsun, kardeşim ?


O reklamlardan mıdır bilmem (aslında biliyorum reklamla alakası yok) millet sakız alıp duruyor. Yalnız bu benim ekonomime can man vermiyor kardeşim.

Zaten mübarek ramazan ay milletin ağzı bağlı gündüzleri satış yok denecek kadar az ki bundandır, dükkanı bir iki saat geç açıyorum artık. İşler kesat. Ramazanda aslında ekonomi canlanır. Alışveriş artar, arttı da ama biz de değil. Millet alışverişi ramazanda daha bir topluca yapıyor ama marketten tabi. Yani alacaksa, gıdasını,sebzesini, mevyesini, etini, okul için kırtasiye malzemelerini gidiyor marketlerden alıyor. Biz de sakız satıyoruz. Olan bu yani...

Ama Allah'tan akşamları var. Geceleyin saat 2 gibi kapatıyorum. Sahur için yiyecek almayı unutan vatandaş geliyor öyle toparlıyoruz hani. Hatta bazen normal satışı da geçtiği oluyor.

Sakın ha bakkala gideyimde bir sakız alayım, ekonomiye can veriyim diye kendinizi kandırmayın. Reklamın sonunda bağırdığı gibi 1 kilo kars kaşarı alırsanız tamam. Yok ille de sakız alıcam diyorsanız. 10 kuruşluk sakız yerine 1,25 TL lik büyük kutu sakızlardan alabilirsiniz.
Şimdi sizi ilgili komik video ile başbaşa bırakıyoruz...

video

Şerefsiz videoyu güzel hazrlamış ama sonunda da bir şerefsizlik yapmış. Orayı biz makasladık.

Share this:

,

CONVERSATION

4 Harika insan yorum yapmış.:

  1. Reklamları bende çok beğendim.Paylaştığın iyi olmuş...

    YanıtlaSil
  2. Vallaha güzel yapmış ha :D Sigarayla rakıya bayıldım xD
    "Sigara içersen kanser olursun doktor kazanır, ölürsün mezar taşını yapan usta kazanır" :D

    YanıtlaSil
  3. güzel yapmış şerefsiz:)son video güzeldi...
    ekonomi bizim ekonomi olsa eyvallah da para kimin parası kasa kimin kasası belli değil..
    ama alışverişi her zaman bakkal,manav,kasap gibi küçük ölçekli işinin ehli insanlardan yapmak gerekir..

    YanıtlaSil
  4. Ben genelde tek parça da olsa marketten almayı tercih ediyordum geçenlerde babam bişey dedi, valla yaa deyiverdim. Bakkaldan al komşumuz kazansın markete niye kazandırıyosun dedi, ondan beri sohbeti bol bi bakkal amca var ordan alışveriş yapıyorum :))

    Vee ve vee reklamları ben de sevdim neden paylaşmadım bilmiyorum :)

    YanıtlaSil

Lütfen spam yapmaya çalışmayınız...

Yapıcı eleştirileriniz ve renk katan yorumlarınız için teşekkür ederim.