AY FACEBOOK TA HERKEZ BENİ EKLİYOR

Gündemde sürekli popüler olan bir olay vardır ve herkez sürü psikolojisi ile o olaya müdahil olur.

Mesela facebook çıkar herkez üye olur. Sonra trend facebook üyeliği sonlandırmaya kayar herkez facebook üyeliğini dondurur ya da sonlandırır.
Sonra twitter çıkar herkez cıvıldamaya başlar...


Bugünlerde de popüler olan'Facebookta hep tanımadıklarım beni ekliyor' yaygarası....


Hadi kızları anlarım internetteki abazan hemcinslerim rahat bırakmaz da... Peki erkekler onlarda tutturmuş. 'lan tanımadıklarım beni ekliyor' diye.


Sorsan kaç kişi ekledi. Ya 3 ya da 4 bilemedin 5. Msn'ime bile bu kadar kişi dadanıyor. (Spamleri saymıyorum) Facebook gibi bir ortamda tabi olur.


Ben 1.5 yıldır filan üyeyim. Beni ekleyen kişilerden hiç tanımadığım 10-15 kişi filan vardı. Onlarında yarısı sahte kız profiliydi.


Yani kısaca o kadar abartacak bişey yok. Tanımıyorsan reddet. Çok mu zor ?

Share this:

,

CONVERSATION

4 Harika insan yorum yapmış.:

  1. dimi yaa kasmayalım abijim :Pp bi de durup durup sonra 10 tane yazı giriyosun, biri ikisi okunuyo diğerleri güme gidiyo. ne ki bu yani sanki internetin yok ayda bir giriyosun..

    YanıtlayınSil
  2. Bugün iki yazı yayınladım. Diğerleri eski yazıydı. Ve neden okunamasın, bu bana hakaretttir. :)
    Benim yazılarım günübirlik yazılar mı ki ???
    Google amca sağolsun...
    Okuyanlar ordan geliyor...
    bkz:yandaki realist sayacı

    YanıtlayınSil
  3. örneğin şu anda 40 aktif okuyucu 12 farklı sayfada ve bazı yazılar aylar öncesine ait

    YanıtlayınSil
  4. tamam lan bi dokunduk bin dırdır ettin:P izleme bölümünde hepsi birden çıkmıştı ne biliyim hangisi eski hangisi yeni aa.

    YanıtlayınSil

Lütfen spam yapmaya çalışmayınız...

Yapıcı eleştirileriniz ve renk katan yorumlarınız için teşekkür ederim.