BAYRAM BAYRAM KIZ KAÇIRMA


Kız-kaçırma ama bildiğiniz türden değil. Yani kız oğlana kaçmıyor. Bildiğiniz adam kaçırma. Bayramın üçüncü günü, yani bu sabah, dükkandayım iş yok pek, tv de haber arıyorum.


Bir müşteri geldi ve kontörlü telefonu kullanmak istediğini söyledi. Bende gösterdim, bir numarayı aradı be bana kaçırıldığını ve buranın adresini telefondaki kişiye bildirmemi rica etti !


Tabi haliyle bayağı şaşırdım. Kıza baktım saçının bir tutamı çamurlu pantolonu çamurlanmış, ağlamaklı. Kaçırıldığını söylemeden önce hiç dikkat etmediğimden farketmedim halini tv de haber aramakla meşguldum.


Neyse adresi bildirdim. Ve aç olup olmadığını sordum. Hiçşey istemediğini söyledi. Dükkanın önünde beklemeye başladı. Dışarısı soğuktu içeride bekleyebileceğini söyledim istemedi bende üstelemedim.


Dışarıda beklerken bizim yandaki akvaryumcu musti, biraz meraklıdır. Kızın ağladığını görünce N oldu, nasıl oldu, diye sormaya başladı ısrarla ve eline bir kahve tutuşturdu.


Bende dinledim ve kızın okmeydanında kaçırılıp, gopta bırakıldığını, kızın geçen bayram kavga ettiğini, ve bu arada önceden de kaçırıldığını ve kaçırmayı kavga ettiği kişilerin yaptırmış olabileceğini öğrendim. Zaten kızın metaneti beni şaşırmıştı ki daha önce kaçırılması metanetini açıklıyor.


Daha sonra kızın ablası adresi tekrar sormak için aradı, halası falan aradı... Bende kızı 1 dk mesafedeki karakola götürdüm, ordan rahatça bulurlar diye.


Az sonra ablsaı ile eniştesi geldi, karakolu gösterdim orda diye, teşekkür edip gittiler.


Ve 10 dk sonra karakoldan aradılar, kızı nerde buldun diye. Bende bulmadığımı kendi gelip telefon etmek istediğini söyledim, telefondaki poliste tamam dedi kapattı.


Annemde yukarıda evdeki parelel telefondan duymuş karakolla konuştuğumu, fırça attı sanane ne götürüyon elin kızını karakola, bıraksaydın kendigitseydi diye fırça kaydı.


Anne işte kabak evladının başına patlar diye korkuyo...


Neyse sonra tedirginliği gitti ve gün tekrar başladı.


Onun için özellikle babalara sesleniyorum.


Kardeşim, kızlarınıza sahip çıkın dizinizi dövmeyin !

Share this:

CONVERSATION

3 Harika insan yorum yapmış.:

  1. Hakikaten ilginç bir olay... Ama ben yine de babaların "Kızını dövmeyen dizini döver." atasözünden yola çıkarak hareket etmelerine, bir babanın pek sevgili kızı olarak karşıyım.
    Sevgiler efem.

    YanıtlayınSil
  2. Burada 'kızını dövmeyen dizini döver' den kastım gerçek anlamda dövmek değildi.
    Sahip çıkmak, ve dikkat etmek, daha çok özen göstermek anlamında kullanmak istemiştim.

    YanıtlayınSil
  3. Garip bir olaymış.Dönmüş dolanmış seni bulmuş :D

    YanıtlayınSil

Lütfen spam yapmaya çalışmayınız...

Yapıcı eleştirileriniz ve renk katan yorumlarınız için teşekkür ederim.