Yeni Cumhurbaşkanımız Hayırlı Olsun

Cumhurbaşkanlığı seçimi 2014
Mart seçimlerinden sonra bu ülkenin politika ile düzelmeyeceğine olan inancım sabitlenmiş oldu. İnsanımızı adam edemedikten sonra başa kim geçse nafile...

Cumhurbaşkanlığı için de 3 adayımız var ve Erdoğan'ın ilk turda seçileceği de son derece aşikar. Yıllardır ülkemizin açlığını hissettiği karakterli ve tutarlı bir muhalefet eksikliği Erdoğan'ı ve Akp'yi iktidara çivileyen en büyük sebeplerden biri. İktidar yapıyor diye hava alanı, hızlı tren, vs.. ne olursa karşı çıkarak muhalefet yaptığını zanneden acizler sayesinde ekonomik gelişmeler adına diğer her türlü yanlışa eyvallah çeken bir milletin bireyleri olduk.

Adaylar hakkında yorum yapmayacağım, sonuç olarak görüyoruz ki biz nasıl olursak yöneticilerimiz de öyle oluyor... Tabi bu millet için söyleyecek şeylerim mevcut ama bazı karaktersizler gibi aptal, koyun vs.. diyecek değilim. Zaten sorunumuz zeka ya da kültür seviyemizde değil insani değerlerimizin seviyesizliğinde...

En dindar ya da dürüst diye nitelendirdiğimiz kişilerin bile iş kendi çıkarlarına geldiğinde torpili, hak yemeyi mübah gördüğü bir dönemdeyiz. En iyilerimizin bile sütü bozuk, hak yemeyen, yanlışa girmeyim diyenimiz yok. Durumumuz böyleyken başımıza gelen yöneticilerin de sütten çıkmış ak kaşık olması beklenemez... Hadisi şerifte bahsedildiği gibi: "Siz nasıl iseniz, öyle yönetilirsiniz."

Doğruyu savunanların da yapabileceği şey, en iyi gördüğü adaya oy vermek. (Benim oy veresim bile yok ne yazık ki) Bazı sol çevrelerin sokaklara dökülelim gibi saçma kışkırtmaları var. Kaostan nizam doğmaz! Tüm bunları gördük yaşadık...

Ülkesinin düzelmesini isteyen de politikayı boş versin ve önce kendisini, sonra da çevresini düzeltmeye çalışsın. Başka bir hadiste bahsedildiği gibi: Bozuk bir işi düzeltemezseniz, sabredin! Allah onu düzeltir.

Share this:

, ,

CONVERSATION

1 Harika insan yorum yapmış.:

  1. Çok güzel yazmışsınız

    Ben oy vermeyeceğim,
    Oyumu hak edecek bir aday yok
    Sırf kötünün iyisi mantığıyla da gidip oy kullanmayı doğru bulmuyorum.

    YanıtlayınSil

Lütfen spam yapmaya çalışmayınız...

Yapıcı eleştirileriniz ve renk katan yorumlarınız için teşekkür ederim.