İzmir'de Askerlik

İzmir Alsancak kordon boyoz festivali
Geçen hafta ilk çarşı iznime çıkmış oldum. Aslında önceki hafta zaten dışarı çıkmıştım ama o sınav izniydi ve İstanbul'a gitmiştim. Bu hafta ise garnizon sınırları arasında kalarak İzmir'i gezdim.

Cumartesi günü pek vaktim yoktu zaten öğlen çıktık, akşam 5'te de dönmek zorundaydık.Topluca bizi Bornova merkeze bırakan otobüse bindik ve kısa bir yolculuktan sonra Bornova'nın merkezine 900 sap birden indik.

Gerçekten ilginç bir durum, hani durakta bekleyenler de şaşırdı haliyle. En kötüsü de nereye gitsek karşımıza asker çıkmasıydı. Sanki hiç kışladan çıkamamışız gibi... Öğle namazına camiye gittik, orada bile bizim bölükten 2-3 kişi vardı. Yemek için hamburger yemeye gittik oranın da tamamına yakını askerdi. O gün
Bornova'yı boş boş turladık durduk.

Pazar günü sabahtan çıktığımız için dedik Alsancak tarafına gidelim dedik ama metro durağı kullanım dışı olduğundan biraz zahmet çektik. Bir sonraki durakta inip taksiyle gittik çünkü toplu taşımayla gitmek için 2 vesait gerekiyormuş.

Gittiğimizde boyoz festivali vardı, ortam biraz hareketliydi ama boyoz denilen hamuru sevmedik. Haşlanmış yumurtayı içine koyunca bir şeye benzer gibi oluyor ama gene de güzel değildi. o meşhur kordonu gezdik. O gün Alsancak'tan Konak'a da kadar yürüdük.

Genel olarak İzmir'i iyi gezdiğimi söyleyemem fırsatım pek olmadı ve bilen biriyle gezmek sanırım daha iyi olurdu..

Bu Cumartesi'de usta birliği için 1 gün dağıtım iznimiz var. Cumartesi sabahtan, pazar akşamına kadar. İzmir'i iyice bir gezmeyi düşündük arkadaşlarla ilk önce ama daha sonra Aydın'a gidip 1 gün merkezi gezip pazar akşamı teslim olmaya karar verdik. Çünkü Aydın'a büyük ihtimnal ilçe ve köylerdeki karakollara dağıtılacağız.

İnternet cafeye mahkum olmak kadar kötü bişey yok! Ama kışlada internet cafe bile olmasa daha da kötü oluyor tabi :) adios süre doluyor...