KIZ ARKADAŞIMI ÇYDD'CİLERE KAPTIRDIM OKUYUCULARIMI ASLA VERMEYECEĞİM

15 yaşında, lise 2 'deydim. Yalnızdım, kalbim boştu. Onu görünce tutulmuştum. Ama olaylar beklediğimden çok farklı gelişti.
Onu neden sevmiştim ?
Kafa olarak mükemmeldi. Onun yaşındakiler, ayyyy diye başlayıp, saçmalarken, o mantıklı cümleler kuruyordu. Genelde kızlar hem sevgili, hemde adamakıllı sohbet edilecek bir dost olamazlar. Şanslıydım ikisi bir aradaydı, gözüm kapalı geldim.
Birlikteliğimizin başlangıcı...
Tanışır, tanışmaz çıkmaya başladık diyebilirim. İyi bir arkadaş çevresi, geziler filan... Rüya gibiydi. Birlikteliğimizin 3. ayında evlilik hayalleri kurmaya başlamıştım ki kabus başladı. Çok ahlaksız ve uçarı tavırlarına rastladım.
Böyle bir kızdan böyle tavırlar nasıl olurdu ?
İşte sorunda bu. Kendisi aslında köyde büyümüş, babası annesi mütedeyyin insanlarmış, fakat ilköğretim bitince babası maddi durumu nedeniyle okula gönderemeyince, ÇYDD diye bir örgüt, onu alıp okutma bahanesiyle istanbula getirmiş. Sürekli belli türde kitaplar okutuyorlar, telkin etmek için birebir sohbetlerde bulunuyorlarmış.
Peki ben ne yaptım ?
Kendinizi benim yerime koyun. Birlikte gezmeye Süleymaniye'ye, Sultanahmet'e, Eyup Sultan Hazretlerinin kabrini ziyarete gittiğimiz kız, çevremdeki oturaklı en edepli kız, sigara içmeye, alkol kullanmaya, açık seçik giyinip o körpe vücudunu etraftaki aç kurtların balkışlarına ifşa ediyor., birde bunu çağdaşlık adına yapıyorum diyordu. Birden kendimi aldanmış hissettim. Böyle özellikle cinsi hislerimi tatmin edecek bir kız isteseydim, keraneye giderdim.
Benden değişmemi istedimi ?
Evet bendende değişmemi istedi. Daha özgür yaşamamı , alkol kullanmamı, istersem cinsel olarakda birliktelik yaşayabileceğimizi söylüyordu. Bilmem hangi filozof söylüyormuş, Marx'mıydı başka birimi ne...
Arkadaşları ne dedi?
Acayip, uzaklaştılar. Aaa kaşarın teki olmuş dediler. Ne alakası var ben kaşar değilim, özgürüm. Bana çağdaş yaşamı öğretiyorlar bende yaşıyorum dedi durdu.
Ne zamandır böyle gidiyor ?
Bunun üzerinden uzun süre geçti. Aslına bakılrsa ben çok dayanamadım, böyle adi biriyle daha fazla birlikte olamazdım. Değiştirmeye çalıştım ama ÇYDD daha iyi çaılışıyordu. Başaramadım ve sonunda ayrılmayı tercih ettim. Bana kalkıp, peygamberimiz neden çok eşliydi diyordu. Bütün vahiyler sadece ona geliyormuş. Neden bize hiç gelmiyor diyor, İslamın anlattıklarının, materyalizme uymadığını söylüyordu. Hala kızıyordur bana heralde, Allah'tan korktuğum ve sevdiğim için. Onlar gibi çağdaş olmalıymışım.
Benimde beynimi yıkamaya çalıştılar...
Benide bazı kişilerle tanıştırdı. Bizim oturduğumuz yerdeki derneğin ismi ATATÜRKÇÜ D..... Çeşitli yaşlarda, lise ve üniversite öğrencisi kızlar ve erkekler. Kız olanların hepside çok güzel ve seksiler. Genelde askeri lise öğrencileri ve subaylar onlara yöneliyorlar.
Nasıl mı ?
Belli bir çevreleri var. Askeri liselere girenlerden kendi kafa yapılarına yakın olanlara torpil yaptırıyorlar ve bunlarla sürekli temas kuruyorlar. Düşünceleri değişmesin diye, her birine az önce bahsettiğim kızlardan sevgili ayarlayıp, kontrol altında tutuyorlar. Partiler düzenliyor. Üniversite öğrencilerini kafalamak içinde kız-erkek beraber yaşayacakları evler düzenliyorlar ve burs veriyorlar. Tabi özellikle erkekler bayılıyor bunlara.
Evlerini gördüm mü ?
Hayır ama, kalanları gördüm. İşleri güçleri, parti-alkol-kız üçlüsü. Zevk sefa düşkünüler. Belli kafalardaki hocalardan torpilde görüyorlar. Bir arkadaşım vardı, onlara katıldı. Çok değişti, sanki artık sadece penisinden ibaret başka birşey düşünmüyor. Türkan Saylan'a baktığınız zaman, her yerde dernekler, cumhuriyet mitingleri, ikna odaları... ve bir sürü şey görüyor, hikaye dinliyorsunuz, tabi tedirgin olacaksınız.
Tüm bunları ona anlatıncada...
Çok önyargılı olduğumu. Aslında onların atatürkçü ve son derece çağdaş olduklarını, bu ülkeyi onların düzelteceğini, herkezi kendileri gibi çağdaş yapacaklarını söylüyor.
Birlikteliğimiz...
Az önce dediğim gibi çoktan ayrıldım.
Neden bunları bu sitede yazıyorum.
Çünkü bizi rahat bıraksınlar istiyorum artık. 1960'larda bir darbe yaptılar. 1980'de başka bir tane. 28 şubatta postmoderini. Ve ülkeyi karıştıracak, halkı ayrıştıracak pek çok organizasyon. Cumhuriyet mitingleri, biz kaç kişiyiz diye paralarını yeme platformu. Diyorum ya okurlarımdan biri bunlara aldanırsa. Yılmaz bey mitingimiz var gelin islamcılara gününü gösterelim diyorlar. Bakın 17 mayısta bir tane daha miting yapacaklarmış. Ya bir okurum, bir dostum bunlara kanarda, ülkemizin üzerinde oynanan bu oyunu göremeyerek, bu işe alet olursa. Ben sevdiğim kızı onlara kaptırdım ama okuyucularımı asla onlara vermeyeceğim !

Biraz daha anlaşılır olması için bunada bakabilirsiniz:
http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/goster/haber.aspx?id=11410109&yazarid=12&tarih=2009-04-11

Share this:

, , , ,

CONVERSATION

12 Harika insan yorum yapmış.:

  1. yazıyı süper yazmışsın laf koyma diye buna denir ve yazdıkların gerçekte olan şeyler.

    YanıtlayınSil
  2. "Genelde kızlar hem sevgili, hemde adamakıllı sohbet edilecek bir dost olamazlar."

    döverim seni:Pp

    ahaha keraneye giderdin demek çok güldüm buna :))

    evet bunların gerçekliğini biliyoruz artık. hukuk okuyan kuzenimi de kapmak istemişlerdi zamanında, görüntü olarak kendilerine uyabileceğini düşünmüşler sanırım. ama herşey şekle bakmıyo işte:) onlar öyle zannediyo, şekilci yaratıklar..

    sahip çık bize oricınıl, kurda kuşa yem etme:(

    YanıtlayınSil
  3. boşuna küfür yazıp durmayın, hiç üstüme alınmıyor, okumuyor, gözüm kapalı siliyorum :)

    YanıtlayınSil
  4. ileri görüşlülük deyip ahlak,edep,haya gibi değerleri yok etmeye çalışıyorlar.
    Ben de az çok biliyorum bu derneğin (gerçi dernekte denilemez ama) yaptıklarını.
    Gençlerin beynini yıkamaktan onların (varolan)ahlaklarını çürütmeye çalışmaktan başka bildikleri birçey yok.

    YanıtlayınSil
  5. Sonuna kadar katılıyorum. Bunlar olsa olsa Çağdaş Yaşamı DARBEleme Derneği olur.

    YanıtlayınSil
  6. 80 darbesini sağcılar yaptı, senin tu kaka yaptığın solcular değil, bilmeden konuşma.

    YanıtlayınSil
  7. Serkan DenizbeyMart 02, 2010 3:12 ÖS

    @brokoli;

    Kenan Evren ve ekibine sağcı diyebilen nadir canlı organizmalardan birisin. Kenan Evren bunu duysa yaşına başına bakmaz kıçıyla gülerdi. Kaldı ki, değil sağcı solcu, babam bile yapsa küfürü basarım. Öyle canı isteyince darbe yapacak ordu mensubu varsa kenyaya yada eritreye gidebilirler. Nasılsa işine gelmeyenleri İran'a gitmeleri konusunda telkin etmeyi biliyorlar.

    Yazıya yorum yapmak yersiz. Güzelce açıklamış arkadaş. Atatürkçüyüm diyen gerzek dernekler ve muhafazakarsanız beni seçin diyen cemaatlar yüzünden millet birbirine güvenemiyor. Umarım eskisi gibi birbirine güvenen, seven bir millet olabilirsiniz. "Olabiliriz" diye ummadım, çünkü benim görebileceğime dair bir umudum yok.

    YanıtlayınSil
  8. Kadınlarımızın çağdaş yaşamalarına karşı değilim; velakin çağdaş yaşamak adı altında ahlaksızca davrananlarında kökünü yine biz kadınlar el ele kurutacağız bir gün, ben buna inanıyorum.
    Kadın dediğin ortam bilir, edep bilir, ahlak bilir. Bastımı o yer titrer, hatta zelzele olur. Bi bakışıyla adamın sülalesini titretir korkudan.
    Ha evet bu devirde sert bir kadın olmazsan ahanda böyle abk sabuk derneklerin elinde alkolik, ar namus bilmez, çağdaşlık adı altında cümle kurmayı öğrenememiş bir embesil olursun. Sonra biri sana ardan namustan bahsedince koca çenen açılır karşındaki adamı öğrenemediğin edebiyatınla dövmeye kalkarsın. Sonunda da çok çağdaş olursun ki sorma...
    Herşeyin dozu vardır, eğlenceninde, içkininde, yaşadığın ilişkininde.
    Yazın için kutlarım kardeşlik. Ama bilirsin ki bunuda geri kafalılık olarak algılayan çok insan çıkar. Fazla takılmamak lazım ;)

    YanıtlayınSil
  9. kerane kısmı biraz ağır olmuş onun dışında yazdıkların doğru cahil insanları kandırıp kendilerince çağdaşlaştırıyorlar işte bizim saf millette bişi yaptıklarını zannediyor başına atatürk koymuşlar ya kimse de dil uzatamıyor ablaları tercih ederim. gerçi yok onları da edemem ya

    YanıtlayınSil
  10. bu yazıya benzer bir yazıyı habervaktim sitesinde de gördüm

    YanıtlayınSil

Lütfen spam yapmaya çalışmayınız...

Yapıcı eleştirileriniz ve renk katan yorumlarınız için teşekkür ederim.