ADSENSE DUY SESİMİ !


Google reklamlarını siteme geçen hafta ekledim.

Daha önce da adsense ile çalıştım. Bir miktar para kazanmıştım. Siteyi açtığımda koymucam diyodum ama sonra eklemeye karar verdim.

Ama şimdi url engellemekten bıktım.

Bakıyorum reklamlara azgın kızlar seni bekliyor. Yatak arkadaşı seni bekliyor.

Başlıcam şimdi azgın kızlarınıza....
Ya adsense botları şaşırdı ya da bu kaşarlaşmış siteler anahtar kelime için, bütün sözlüğü geçirmişler hesaplarına. Ne alakası var bu reklmaların benim sitemle....

Misyoner siteler, yok +18 arkadaşlık siteleri

Engelliyorum birini bi başkası geliyo.

Ya enggeleye engelleye bitircem alayını

Ya da tepemin tası atacak en sonunda bırakıcam bu google reklamlarını

Share this:

, , ,

CONVERSATION

3 Harika insan yorum yapmış.:

  1. Hocam bu adsense muhabbetine bende başladım blogger'da. sende 3-4 tane reklam var nasıl aldın bu kadar ? bende 1 tane var şuan. Birde ne kadar kazandırdı sana ortalama ayda ?

    YanıtlayınSil
  2. @Makine mezunu
    Nasıl aldını yok, 3 taneye kadar içerik reklamı koyabilirsin.
    Ve + olarak 3 bağlantı reklamı ve arama motoru
    koyulabilir.
    Arama motorunu bloggerdan koyamıyosun.
    https://www.google.com/adsense/login/tr adresinden adsense hesabına girip burdan koyarsın. Ve yeni yerleştirmenden reklamlar sitende 10 dk kadar görüntülenmeyebilir. Eğer çok sonraları da göstermiyorsa site içeriğin boş ve ya ilgili anahtar kelime bulamıyor diye adsense göstermiyordur.

    YanıtlayınSil
  3. Bu yorum yazar tarafından kaldırıldı.

    YanıtlayınSil

Lütfen spam yapmaya çalışmayınız...

Yapıcı eleştirileriniz ve renk katan yorumlarınız için teşekkür ederim.