Hadise'nin Düm Tek Tek Klibi ve RTÜK

Hadise eurovizyonda söyleyeceği Düm Tek Tek şarkısı için klip çekti. Ondan sonra Rtük'ün klibi istemediği ve klibin makaslanması ilan istendiği söyleniyor.

Öncelikle bunun sadece haber yapmak için uydurulmuş bir yalan olduğuna inanıyorum ama; Klip makaslansa ne olur?

Sanki hadise şarkıyla değil kıçıyla girecek yarışmaya, ve en seksi kıça sahip olanda yarışmayı kazanacak. Madem öyleydi, adına BEST ASS LOOK gibi bişey denseydi. Hem böylece yarışmaya daha fazla ilgide olabilirdi.

Neyse fazla saçmalamadan konuya döneyim..

Klip makaslansa ne olur. Yarışma bir anlamda kültürlerinde yarıştığı bir organizasyon. Bizimkiler her ne kadar, kıç baş meraklısı olsada, yarışmada öncelikli olan şey hadiseni götü değil, sergileyeceği SANAT'tır.

Bunun için yapılan şarkı ve klip azda olsa kültürümüzü yansıtmalı, ama böyle bir şey söz konusu bile olamaz değil mi? Yok yapın demiyoruz ondan zaten geçtik, yansıtmasanız da olur da...
Ama bari kültürümüzle çelişmese...

Share this:

, , , ,

CONVERSATION

1 Harika insan yorum yapmış.:

  1. ahaha çok sert bi yazı olmuş :D

    yani hem katılıyorm hem katılmıyorum, çünkü kültür diye bişey zaten kalmadı, insan anasıyla babasıyla tv izlerken pancara dönüyo, bu durumda da hadisenin bi tarafı bu kadar göze batmalı mı, makaslanmalı mı makaslanmamalı mı bilemiyciym..

    YanıtlayınSil

Lütfen spam yapmaya çalışmayınız...

Yapıcı eleştirileriniz ve renk katan yorumlarınız için teşekkür ederim.