GOOGLE TRANSLATE ( GOOGLE ÇEVİRİ)

Bazen işim düşüyor, ingilizce sayfalarla uğraşıyorum. E öyle ingilizcede bildiğim filanda yok, zorlanıyorum. Bir ara google adsense ye kayıt olurken (2 yıl filan önce) google tranlate sayfasına rastlamıştım. Adsense politikasını türkçe okuyabilmemiz için link vermişler.

O zaman hoşuma gitmişti, merakımdan bir turlamıştım ingilizce siteleri. Ama daha sonraları tekrar kullanmak istediğimde 'Türkçe' seçeneğini görememiştim. Az önce bir arama yapıyordum ki bir linkin üzerinde 'Bu sayfanın çevirisini yap' linki dikkatimi çekti.

Tıkladım tabi ve ingilizceden türkçeye çevrilmiş halini karşımıza çıkardılar.

Cümleler devrik, bazı yerlerde anlam karmaşası filan var ama hiç yoktan iyidir. Lazım olduğunda bunada şükredeceğiz.

Mesela burada benim sitemin çevrilmiş hali var. Doğrusu sitede ingilizce bişey yok zaten ama en alttaki blog şablonunu hazırlayan ve kaynağı bölümünü çeviriyor.

Sizinde çevirmeye ihtiyaç duyduğunuz bir sayfa olursa; Google Çeviri hizmetini kullanıp işinizi halledebilirsiniz.

Share this:

CONVERSATION

2 Harika insan yorum yapmış.:

  1. ekmek paramızla oynamayın ama ya:D boş ver makina biz cewirmenlerden daha mı iyi cewiri yapacak:) ahaha biz yapalım cewiriyi ekmeğimizle oynamayın ahaha:)

    YanıtlayınSil
  2. dandik dundik ceviriler yapıp duruyor Türkçenin cümle yapsından ve dilbilgisi kurallarından dolayı sanırım hiçbir zaman %90 verim alınamıyacak!

    YanıtlayınSil

Lütfen spam yapmaya çalışmayınız...

Yapıcı eleştirileriniz ve renk katan yorumlarınız için teşekkür ederim.